Форум Таксопорт: о такси, трансфере и др легковых автомобильных перевозках
Всё о такси и легковых автомобильных перевозках в Украине. Здесь о таксистах, перевозчиках, ИДС-сервисах, водителях и клиентах легковых автомобильных перевозок

Портал taxoport.com
FAQFAQ | ПоискПоиск | ПользователиПользователи | ГруппыГруппы  | Регистрация Регистрация | ПрофильПрофиль | Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения | ВходВход

Проект Закона "О такси" от Мининфраструктуры
На страницу 1, 2, 3 ... 116, 117, 118  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Форум Таксопорт: о такси, трансфере и др легковых автомобильных перевозках -> Законодательство и нормативка. Законодавство та нормативка
Предыдущая тема  Следующая тема 
Автор Сообщение
Андрій Антонюк
специалист


Зарегистрирован: 30.07.2012
Сообщения: 634
Откуда: Київ

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 7:57 am    Заголовок сообщения: Проект Закона "О такси" от Мининфраструктуры Ответить с цитатой

Уважаемые участники форума Таксопорта, 27.02.2013 в Мининфраструктуры презентовали проект Закона "О такси" который долго разрабатывался специалистами департамента автомобильного транспорта Мининфраструктуры. Предлагаю Вашему вниманию для ознакомления этот законопроект. Свои замечания и предложения можете присылать в департамент автомобильного транспорта Мининфраструктуры или на ел.адрес ВОО УТМА (мы передадим Ваши замечания и предложения в Министерство).
"Проект закона таксі 27.02.2013"
"порівняльна таблиця до проекту 27.02.2013"



Для читающих форум через мобильные телефоны: ниже, в спойлере, скрыта первая часть документа.
Скрыто: 

Проект (27.02.2013)

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про перевезення на таксі

Цей Закон визначає засади здійснення господарської діяльності в сфері перевезень на таксі та надання послуг інформаційно-диспетчерськими службами таксі.

Стаття 1. Визначення термінів
У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
1) атестат водія таксі - документ, що підтверджує професійну компетентність водія, що виконує або має намір виконувати обов'язки водія таксі;
2) вартість перевезення на таксі – обчислена приладом, призначеним для інформування пасажирів про вартість перевезення на таксі та реєстрації параметрів роботи автомобіля таксі сукупність значень плати за замовлення автомобіля, час очікування водієм таксі пасажиру (пасажирів) та пройдену відстань згідно вартості одного кілометру перевезення;
3) водій таксі – уповноважений на укладання і виконання договору про перевезення на таксі та прийом плати за проїзд найманий працівник перевізника на таксі, що використовує найману працю водіїв таксі, а також самозайнятий перевізник на таксі;
4) договір перевезення на таксі - публічний договір, який укладається в усній формі між фізичною особою (замовником перевезення) та суб'єктом господарювання - перевізником на таксі (виконавцем перевезення), предметом якого є перевезення замовника, осіб, що слідують разом з ним, та/або його багажу;
5) дозвіл на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом – платний документ дозвільного характеру, що видається інформаційно-диспетчерській службі та надає право на надання інформаційно-диспетчерських послуг щодо замовлень перевезень на таксі, договір про здійснення яких укладатиметься в межах території, визначеної відповідно до вимог цього Закону;
6) дозвіл на таксі – платний документ дозвільного характеру, що видається перевізнику на таксі та надає йому право у межах території, визначеної відповідно до вимог цього Закону, укладати договір перевезення на таксі автомобілем таксі, на який оформлено зазначений дозвільний документ;
7) замовник перевезення на таксі – фізична особа, яка стосовно себе, свого багажу, пасажирів, що слідують разом з нею та їх багажу укладає або має намір укласти договір перевезення на таксі;
Cool інформаційно-диспетчерські послуги (диспетчерське управління рухом таксі) – це діяльність з:
прийняття від замовника перевезення на таксі інформації про потребу у послугах з перевезення на таксі;
опрацювання замовлення та передачі його водію (водіям) таксі;
інформування замовника перевезення на таксі про автомобіль, на якому буде виконано замовлення, орієнтовну вартість перевезення на таксі, тарифну схему послуг таксі;
здійснення комплексу заходів, направлених на управління рухом транспортних засобів (координування руху транспортних засобів з моменту отримання замовлення до моменту його виконання, здійснення оперативного контролю за процесом виконання замовлення);
9) інформаційно-диспетчерська служба – суб’єкт господарювання, який на підставі дозволу (дозволів) на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом надає інформаційно-диспетчерські послуги;
10) інформаційно-диспетчерський пункт - технічно обладнане нежитлове приміщення, у якому інформаційно-диспетчерська служба приймає від замовника інформацію про потребу у наданні послуг з перевезення на таксі та передає її водію (водіям) таксі;
11) перевезення пасажирів легковим автомобілем на замовлення - перевезення пасажирів легковим автомобілем загального призначення, замовленим юридичною або фізичною особою з укладанням письмового договору на кожну послугу чи на обумовлений термін обслуговування, у якому визначаються умови обслуговування, вартість послуги, термін її виконання та інші положення за домовленістю сторін;
12) перевізник на таксі - суб'єкт господарювання, який на комерційній основі надає послуги перевезень на таксі;
перевізниками на таксі є:
самозайняті перевізники на таксі - фізичні особи, які надають послуги з перевезень на таксі самостійно, без застосування праці найманих водіїв;
перевізники на таксі, які використовують найману працю водіїв таксі;
13) послуги перевезення на таксі - оплатні послуги з перевезення пасажирів та/або багажу, які надаються на підставі договору перевезення на таксі;
14) професійним мінімум водія таксі - перелік певних професійних теоретичних та практичних навиків та знань, якими зобов'язана володіти особа для отримання атестату водія таксі;
15) сервісна книжка - документ установленого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту, зразка для обліку проходження обов'язкового технічного контролю транспортних засобів, що використовується у перевезеннях на таксі;
16) стоянка таксі – визначене відповідними дорожніми знаками, місце для зупинки, стоянки, посадки пасажирів у таксі та очікування водіями таксі інформації від інформаційно-диспетчерських служб про замовлення таксі;
17) таксі (автомобіль таксі) – легковий автомобіль спеціалізованого призначення, що має ознаки таксі, відповідає іншим визначеним цим Законом вимогам та використовується для надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу в індивідуальному порядку;
1Cool тарифна схема послуг таксі – сукупність узгоджених між собою тарифів (базовий, нічний, святковий, приміський, пільговий, тощо) за замовлення, пройдену відстань та час очікування пасажира (пасажирів).

Стаття 2. Сфера дії Закону
1. Дія цього Закону поширюється на суспільні відносини, пов'язані із наданням послуг перевезення на таксі.
2. Дія цього Закону не поширюється на суспільні відносини, пов'язані із наданням послуг перевезення легковим автомобілем на замовлення.

Стаття 3. Дозволи у сфері перевезень на таксі
1. Використання транспортного засобу для надання послуг перевезення на таксі здійснюється за умови отримання дозволу на таксі на такий транспортний засіб.
2. Надання інформаційно-диспетчерських послуг здійснюється за умови отримання дозволу на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом.
3. Дозвіл на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом надає право інформаційно-диспетчерській службі використовувати інформаційно-диспетчерський пункт при наданні інформаційно-диспетчерських послуг.
4. Дозволи на таксі та дозволи на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом видаються:
виконавчими органами міської ради міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями - для здійснення діяльності в межах території відповідного міста;
районними державними адміністраціями - для здійснення діяльності в межах відповідного району.
5. Дозвіл на таксі надає право укладати договір перевезення на таксі лише в межах адміністративно-територіальної одиниці, в якій він виданий.
6. Дозвіл на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом надає право на надання інформаційно-диспетчерських послуг щодо замовлення перевезення на таксі, договір про яке укладатиметься в межах адміністративно-територіальної одиниці, в якій виданий дозвіл.
7. Дозволяється отримання дозволів на таксі на один транспортний засіб в різних адміністративно-територіальних одиницях.
8. У разі наявності у складі інформаційно-диспетчерської служби декількох інформаційно-диспетчерських пунктів, необхідним є отримання дозволу на діяльність кожного із таких пунктів.
9. Підставами для відмови у видачі дозволу на таксі є:
подання суб’єктом господарювання неповного пакету документів, необхідних для одержання дозволу;
виявлення в поданих документах недостовірних відомостей;
встановлення факту чинності іншого дозволу на таксі, виданого на той самий автомобіль тим же органом, до якого надійшла заява про видачу дозволу;
невідповідність транспортного засобу, щодо якого подано заяву про отримання дозволу на таксі, ознакам таксі та вимогам до таксі, визначеним відповідно до цього Закону.
10. У дозволі на таксі зазначається:
1) його номер, дата видачі, найменування органу, що його видав;
2) марка, модель, транспортного засобу номер кузова, державний номер автомобіля таксі;
3) найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, якій видано дозвіл, або прізвище, ім'я, по-батькові та ідентифікаційний номер, фізичної особи підприємця, якому видано дозвіл.
11. Підставами для анулювання дозволу на таксі є:
1) звернення суб’єкта господарювання із заявою про анулювання дозволу;
2) припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;
3) встановлення факту надання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації;
4) невідповідність транспортного засобу, на який видано дозвіл ознакам таксі та/або вимогам до таксі, визначеним відповідно до цього Закону, якщо центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, виносився припис щодо усунення такої невідповідності, але вона не була усунута, або якщо таку невідповідність неможливо усунути.
12. Підставами для переоформлення дозволу на таксі є:
зміна найменування суб’єкта господарювання – юридичної особи або прізвища, імені, по батькові фізичної особи-підприємця;
зміна місцезнаходження суб’єкта господарювання;
13. Підставами для видачі дубліката дозволу на таксі є:
втрата дозволу;
пошкодження дозволу.
14. Підставами для відмови у видачі дозволу на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом є:
подання суб’єктом господарювання неповного пакету документів, необхідних для одержання дозволу;
виявлення в поданих документах недостовірних відомостей;
невідповідність інформаційно-диспетчерського пункту вимогам, встановленим частиною четвертою статті 6 цього Закону.
15. У дозволі на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом зазначається:
1) номер дозволу, найменування органу, що його видав, дата видачі дозволу;
2) адреса диспетчерського пункту, лінії та засоби дистанційного зв'язку, у тому числі, перелік використовуваних радіочастот, номерів телефонів;
3) найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, якій видано дозвіл, або прізвище, ім'я, по-батькові та ідентифікаційний номер, фізичної особи-підприємця, якому видано дозвіл.
16. Підставами для анулювання дозволу на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом є:
1) звернення суб’єкта господарювання із заявою про анулювання дозволу;
2) припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;
встановлення факту надання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації;
3) невідповідність інформаційно-диспетчерського пункту вимогам, встановленим частиною четвертою статті 6 цього Закону;
4) встановлення двічі протягом року факту передачі через інформаційно-диспетчерський пункт інформації про замовлення таксі водію, що керує автомобілем, на який не оформлено дозвіл на таксі;
5) встановлення двічі протягом року факту передачі через інформаційно-диспетчерський пункт інформації про замовлення таксі водію, що керує автомобілем, щодо якого інформаційно-диспетчерською службою не укладено договір про надання інформаційно-диспетчерських послуг.
17. Підставами для переоформлення дозволу на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом є:
зміна найменування суб’єкта господарювання – юридичної особи або прізвища, імені, по батькові фізичної особи-підприємця;
зміна місцезнаходження суб’єкта господарювання;
зміна відомостей, що містяться у дозволі.
18. Підставами для видачі дубліката дозволу на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом є:
втрата дозволу;
пошкодження дозволу.
19. Дозволи на таксі та дозволи на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом видаються на необмежений строк.
20. Строк видачі або надання письмового повідомлення про відмову у видачі дозволу на таксі, дозволу на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом становить десять робочих днів.
21. За видачу дозволу на таксі, дозволу на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом, переоформлення та видачу дублікатів зазначених дозволів стягується плата.
Розмір плати за видачу дозволу на таксі становить _____.
Розмір плати за видачу дозволу на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом ____.
Розмір плати за переоформлення та видачу дублікату дозволу на таксі та дозволу на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом становить ____.
22. Порядок видачі або відмови в видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів на таксі та дозволів на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом органами виконавчої влади встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Порядок видачі або відмови в видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів на таксі та дозволів на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом, органами місцевого самоврядування, встановлюється їх рішенням на підставі Типового порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України. У разі неприйняття органами місцевого самоврядування такого рішення застосовується Типовий порядок, затверджений Кабінетом Міністрів України.
23. Органи, що здійснюють видачу дозволів у сфері перевезень на таксі, щомісячно надають інформацію про видані та анульовані дозволи центральному органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті.
24. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті розміщує інформацію про дозволи на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом, на своєму сайті.

Стаття 4. Ознаки таксі та вимоги до таксі
1. Ознаками автомобілю таксі є:
1) розпізнавальний ліхтар оранжевого кольору на даху автомобіля;
2) композиція з квадратів, розташованих у шаховому порядку на бокових поверхнях кузова автомобіля, що нанесені або закріплені стаціонарним способом.
2. Автомобіль таксі повинен відповідати таким вимогам:
1) містити на задньому пасажирському склі та на передній панелі салону автомобіля інформацію щодо тарифної схеми послуг таксі;
2) мати справний прилад, призначений для інформування пасажирів про вартість перевезення на таксі та реєстрації параметрів роботи автомобіля таксі відповідно до тарифної схеми послуг;
3) мати не менш як чотири двері, не менше як чотири місця для пасажирів та відокремлений від місць для сидіння простір для перевезення багажу;
4) вимогам щодо устаткування та обладнання автомобіля таксі, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері автомобільного транспорту;
5) відповідати іншим вимогам до таксі, встановленим відповідно до частини шостої цієї статті.
3. В якості таксі не може використовуватись автомобіль, переобладнаний з транспортних засобів іншого призначення.
4. Перевізник на таксі при наданні послуг з перевезення на таксі може використовувати транспортний засіб, який перебуває у його власності або придбаний ним на умовах фінансового лізингу.
5. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері автомобільного транспорту, визначає перелік вимог до автомобіля таксі, які можуть бути встановлені додатково до вимог, визначених пунктами 1-4 частини третьої цієї статті.
6. Орган, що здійснює видачу дозволів на таксі, із переліку додаткових вимог до автомобіля таксі, встановлених відповідно до частини п'ятої цієї статті, вправі встановлювати додаткові вимоги до автомобіля таксі, що є обов'язковими для автомобілів таксі, дозвіл на які видається таким органом.
7. Орган, що здійснює видачу дозволів у сфері перевезень на таксі, не може встановлювати додаткові вимоги до автомобілів таксі раніше ніж через три роки після попереднього встановлення вимог до автомобілів таксі.
8. Легкові автомобілі, які для виконання вимог до автомобілів таксі обладнуються устаткуванням, державній перереєстрації не підлягають.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Рекламщик






СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 7:57 am    Заголовок сообщения: Реклама на Форуме портала Taxoport.com

Вернуться к началу
Roman_Mers_Tax
специалист


Зарегистрирован: 14.02.2010
Сообщения: 1430
Откуда: м. Львів

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 9:10 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цитата:
10. Розмір плати за користування стоянками таксі не може перевищувати розміру плати, розрахованої для такої стоянки в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України для послуг з користування майданчиками для платного паркування.
Ну що ж, маємо перші пропозиції для безкоштовного користування загальнодоступною мережею стоянок для таксі. Крим - Одеса запускайте феєрверки Very Happy
Цитата:
пункт призначення перевезення на таксі замовником чітко не визначено, або він знаходиться за межами 50-кілометрової приміської зони;
знову обмеження по відстані?




Для читающих форум через мобильные телефоны: ниже, в спойлере, скрыта вторая часть документа.
Скрыто: 
5. Права та обов’язки перевізника на таксі
1. Перевізник на таксі самостійно визначає тарифну схему послуг перевезення на таксі, які ним надаються.
2. Перевізник на таксі має право припинити надання послуги з перевезення на таксі, якщо подальше надання послуги неможливе внаслідок дії обставини непереборної сили.
3. Перевізник на таксі зобов'язаний:
1) утримувати автомобілі таксі та їх обладнання в належному технічному та санітарному стані;
2) забезпечувати своєчасне подання таксі при отриманні замовлення через інформаційно-диспетчерську службу;
3) забезпечувати проїзд пасажирів до зупинки чи місця призначення за маршрутом без додаткових витрат у разі припинення перевезення на таксі через технічну несправність таксі;
4) надавати послуги з перевезення на таксі лише автомобілями зі справним приладом призначеним для інформування пасажирів про вартість перевезення на таксі та реєстрації параметрів роботи автомобіля таксі;
5) забезпечувати проходження обов'язкового технічного контролю транспортного засобу в установленому порядку відповідно до вимог, встановлених виробником та регламентних робіт з технічного обслуговування;
6) повідомляти інформаційно-диспетчерську службу про анулювання дозволу на автомобіль таксі, договір щодо якого укладено з відповідною інформаційно-диспетчерською службою.
4. Перевізник на таксі, який використовує найману працю водіїв зобов'язаний:
1) вести облік використання найманими водіями таксі автомобілів таксі;
2) забезпечувати проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв таксі;
3) забезпечувати водіїв таксі дозволом на автомобіль таксі, на якому працює водій, копією договору про надання інформаційно-диспетчерських послуг, укладеного щодо автомобіля, на якому працює водій, реєстраційним талоном.
5. Самозайнятий перевізник на таксі зобов'язаний щорічно проходити медичний огляд з метою перевірки здатності до безпечного керування транспортними засобами.
6. Вимоги до перевізників на таксі щодо приймання електронних платіжних засобів при оплаті послуг з перевезення на таксі встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Стаття 6. Інформаційно-диспетчерські послуги в сфері перевезень на таксі.
1. Інформаційно-диспетчерські послуги надаються інформаційно-диспетчерською службою перевізнику на таксі на підставі договору, що укладається у письмовій формі, крім випадку, коли інформаційно-диспетчерська служба входить до складу перевізника на таксі.
Перевізник на таксі, що використовує найману працю водіїв, зобов'язаний укласти договір з інформаційно-диспетчерською службою про надання інформаційно-диспетчерських послуг окремо на кожний автомобіль таксі, що використовується ним при наданні послуг з перевезення на таксі. Самозайнятий перевізник на таксі вправі не користуватись інформаційно-диспетчерськими послугами при здійснені діяльності з перевезення на таксі.
2. Укладання договору про надання інформаційно-диспетчерських послуг стосовно автомобіля, щодо якого відсутній дозвіл на таксі, забороняється. Перед укладенням договору про надання інформаційно-диспетчерських послуг перевізник на таксі передає інформаційно-диспетчерській службі копію дозволу на таксі на відповідний автомобіль.
Типовий договір про надання інформаційно-диспетчерських послуг затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері автомобільного транспорту.
3. Інформаційно-диспетчерська служба вправі надавати інформаційно-диспетчерські послуги необмеженій кількості перевізників на таксі.
Укладення договору про надання інформаційно-диспетчерських послуг щодо одного автомобілю таксі з різними інформаційно-диспетчерськими службами забороняється.
4. Інформаційно-диспетчерські послуги надаються через інформаційно-диспетчерський пункт, який повинен відповідати таким вимогам:
1) розміщуватись у нежитловому приміщенні;
2) бути обладнаним засобами телефонного зв’язку для приймання замовлень таксі;
3) бути обладнаним засобами зв’язку із водіями таксі.
Інформаційно-диспетчерська служба повинна мати закріплений за собою номерний ресурс для приймання замовлень таксі.
5. Інформаційно-диспетчерська служба зобов'язана окремо по кожному інформаційно-диспетчерському пункту вести у довільній паперовій або електронній формі журнал обліку замовлень таксі із зазначенням адреси (місця) замовлення таксі, дати і часу його опрацювання, номеру телефону замовника перевезення на таксі, автомобіля таксі, яким виконувалось перевезення.
Журнал обліку викликів таксі, що ведеться у паперовій формі, має зберігатись за місцезнаходженням інформаційно-диспетчерського пункту. Журнал обліку викликів таксі, що ведеться у електронній формі, повинен розміщуватися та зберігатись на обладнанні, яке знаходиться за місцезнаходженням інформаційно-диспетчерського пункту.
Інформація журналу обліку замовлень таксі має зберігатися інформаційно-диспетчерською службою не менш як один рік.
6. Інформаційно-диспетчерська служба зобов'язана:
1) обладнати робочі місця для диспетчерів та укомплектувати їх обладнанням, призначеним для забезпечення диспетчерського управління рухом транспортних засобів, своєчасного отримання та передачі інформації;
2) передавати інформацію про замовлення таксі лише водіям автомобілів таксі, щодо яких укладено договір про надання інформаційно-диспетчерських послуг;
3) надавати замовнику перевезення на таксі інформацію про тарифну схему перевезень на таксі;
4) надавати уповноваженим особам центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, доступ до інформації з журналу реєстрації замовлень, інформацію про перевізників на таксі, з якими укладено договори про надання інформаційно-диспетчерських послуг, надавати доступ до зазначеної інформації посадовим особам інших органів державної влади, уповноваженим законом на отримання такої інформації.
7. Інформаційно-диспетчерській службі забороняється передавати будь-яким способом інформацію про замовлення послуг з перевезення пасажирів на таксі іншим особам, крім осіб, визначених пунктами 2, 4 частини шостої цієї статті.
8. Правила надання інформаційно-диспетчерських послуг встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Стаття 7. Договір перевезення на таксі
1. Договір перевезення на таксі може укладатися на стоянках таксі, на шляху прямування, а також за адресою (місцем) прибуття таксі за замовленням таксі, здійсненим з використанням засобів зв’язку через інформаційно-диспетчерську службу.
2. Договір перевезення пасажирів на таксі набирає чинності з моменту посадки пасажира (пасажирів) і діє до моменту його (їх) висадки в пункті призначення.

Стаття 8. Організація та використання стоянок таксі
1. Рішення про організацію стоянок таксі приймають виконавчі органи сільських, селищних, міських рад.
2. Розміщення стоянок таксі повинне забезпечувати можливість укладання договору перевезення на таксі у будь-якому місці підвищеного попиту на послугу перевезення на таксі, зокрема при виході із станцій метрополітену, біля зупинок громадського транспорту, біля супермаркетів, ресторанів, готелів, розважальних, спортивних та виставкових закладів.
3. Розміщення стоянок таксі на територіях, прилеглих до аеропортів (аеровокзалів), морських та річкових портів, залізничних вокзалів та автостанцій міжнародного та загальнодержавного значення, є обов'язковим.
4. Розміщення стоянок таксі повинно забезпечувати:
1) зручний і безпечний прохід до них;
2) пропускну здатність дороги;
3) відсутність перешкод для інших учасників дорожнього руху;
4) зручну пересадку на інші види транспорту.
5. Стоянка таксі повинна забезпечувати можливість одночасного паркування на ній не менше як трьох автомобілів таксі.
6. У разі прийняття відповідного рішення виконавчим органом сільської, селищної, міської ради стоянка таксі може розміщуватись на майданчику для паркування.
7. Стоянка таксі використовуються на рівних умовах усіма водіями таксі. Укладення договору перевезення на таксі на стоянці таксі здійснюється водіями таксі в порядку черги.
8. Порядок створення мережі стоянок таксі та Порядок використання стоянок таксі на території, прилеглій до аеропортів, морських та річкових портів, залізничних вокзалів та автостанцій міжнародного та загальнодержавного значення встановлюється Кабінетом Міністрів України.
9. Платність чи безоплатність паркування таксі на стоянці таксі, розмір плати за паркування у разі її встановлення, визначається органом місцевого самоврядування, що прийняв рішення про організацію стоянки таксі.
10. Розмір плати за користування стоянками таксі не може перевищувати розміру плати, розрахованої для такої стоянки в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України для послуг з користування майданчиками для платного паркування.
11. Водій легкового автомобіля, на який не оформлено дозволу на таксі, не має права здійснювати стоянку та посадку пасажирів на стоянці таксі.

Стаття 9. Атестація водіїв таксі
1. Під час атестації шляхом тестування перевіряються знання професійного мінімуму водія таксі.
2. Атестат водія таксі видається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті.
3. Порядок проведення атестації водіїв таксі та форма атестату водія таксі затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері автомобільного транспорту.

Стаття 10. Права та обов’язки водія таксі
1. Водій таксі має право:
1) укладати договір перевезення на таксі із замовником перевезення на таксі у межах території, визначеної відповідно до вимог цього Закону, від власного імені, якщо водій таксі є самозайнятим перевізником на таксі, або як уповноважена особа від імені роботодавця-перевізника на таксі;
2) припиняти рух автомобіля таксі у випадку виникнення ситуації, яка загрожує життю та здоров'ю його пасажирів та/або водія таксі, або ситуації, яка може спричинити пошкодження автомобіля таксі;
3) відмовляти замовнику перевезення на таксі в укладанні договору перевезення на таксі, якщо:
замовник перевезення має явні ознаки сп'яніння;
час робочої зміни водія автомобіля таксі буде вичерпано до завершення перевезення на таксі;
пункт призначення перевезення на таксі замовником чітко не визначено, або він знаходиться за межами 50-кілометрової приміської зони;
кількість осіб, які потребують перевезення включно із дітьми дошкільного віку, перевищує кількість пасажирських місць у автомобілі таксі;
пропонований до перевезення багаж є забороненим до перевезення, або може забруднити чи пошкодити салон або багажник, або перешкоджатиме вільному закриванню дверей автомобіля таксі або його багажника, або обмежуватиме оглядовість з місця водія;
4) до укладання договору перевезення на таксі або в процесі його виконання переконатися у наявності у замовника перевезення на таксі коштів, які достатні для оплати проїзду.
2. Водій таксі зобов'язаний:
1) перед виїздом на лінію перевірити працездатність приладу, призначеного для інформування пасажирів про вартість перевезення на таксі та реєстрації параметрів роботи автомобіля таксі та слідкувати за його належним функціонуванням у процесі виконання перевезень;
2) дотримуватись черговості при укладанні договору перевезення на таксі під час перебування на стоянці таксі;
3) надавати переважне право на поїздку особам із малолітніми дітьми, та особам похилого віку та інвалідам у супроводі;
4) за наявності багажу відкривати багажне відділення таксі та надавати допомогу у його завантаженні та розвантаженні;
5) відчиняти пасажирські двері на вимогу осіб з особливими потребами, допомагати їм у здійсненні посадки та висадки;
6) пересвідчуватись у закритті дверей перед початком руху таксі;
7) переводити прилад призначений для інформування пасажирів про вартість перевезення на таксі та реєстрації параметрів роботи автомобіля таксі у позицію підрахунку вартості проїзду безпосередньо після посадки пасажира у таксі, або згідно часу, що вказаний у інформації про замовлення таксі;
Cool приймати оплату у відповідності до показника приладу призначеного для інформування пасажирів про вартість перевезення на таксі та реєстрації параметрів роботи автомобіля таксі;
9) на вимогу замовника перевезення на таксі повідомляти орієнтовну вартість перевезення на таксі перед початком перевезення на таксі;
10) за умовчанням обирати найкоротший по відстані маршрут руху до пункту призначення, або на вимогу замовника перевезення на таксі - прогнозовано найкоротший по часу маршрут, або рухатись за вказаним замовником перевезення на таксі маршрутом;
11) у разі зупинки у дорозі, що є наслідком несправності транспортного засобу, або фізичного стану водія автомобіля таксі, зупиняти нарахування вартості перевезення на таксі;
12) проходити атестацію;
13) під час експлуатації транспортного засобу чи перебування на вулично-дорожній мережі загального користування мати при собі та передавати для перевірки посадовим особам центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті та іншим уповноваженим відповідно до закону посадовим особам, на їх вимогу:
водійське посвідчення;
реєстраційний документ на транспортний засіб;
чинну медичну довідку, якщо водій таксі є самозайнятим перевізником на таксі;
сервісну книжку автомобіля таксі;
дозвіл таксі;
атестат водія таксі;
договір про надання інформаційно-диспетчерських послуг або його копію, якщо обов'язковість укладання такого договору визначена цим Законом.
3. Водію автомобіля таксі заборонено:
1) виконувати перевезення пасажирів з вимкнутим приладом, призначеним для інформування пасажирів про вартість перевезення на таксі та реєстрації параметрів роботи автомобіля таксі;
2) вимагати оплату за проїзд у сумі, що не відповідає показникам приладу, призначеного для інформування пасажирів про вартість перевезення на таксі та реєстрації параметрів роботи автомобіля таксі;
3) відмовляти у перевезенні, або припиняти раніше укладений договір на перевезення на таксі з непередбачених законодавством підстав;
4) пропонувати спільну поїздку сторонній особі без згоди замовника перевезення на таксі;
5) під час руху з пасажиром під час виконання замовлення їсти, пити, палити, розмовляти по мобільному телефону.

_________________
Якщо вас таксист вчить як жити, робіть все наоборот, щоб не стати таксистом


Последний раз редактировалось: Roman_Mers_Tax (Чт Фев 28, 2013 9:14 am), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Alexis
специалист


Зарегистрирован: 31.03.2012
Сообщения: 1691
Откуда: Киев

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 9:12 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Бегло прочитал. Закон понравился. Особенно этот пункт, которого не было в законе от УТМА:
7. Дозволяється отримання дозволів на таксі на один транспортний засіб в різних адміністративно-територіальних одиницях.

Вроде все учтено, штраф для ИДС за раздачу заказов нелегалам тоже присутствует.
Дай Бог, чтобы поскорее приняли, а самое главное - следили за выполнением.

Соболезную таксистам на пределанных грузопассажирах.




Для читающих форум через мобильные телефоны: ниже, в спойлере, скрыта третья часть документа.
Скрыто: 
Стаття 11. Права замовника перевезення на таксі
1. Замовник перевезення на таксі має право на:
1) укладення договору перевезення на таксі з водієм вільного автомобіля таксі на будь-якій стоянці таксі, на шляху прямування або замовити перевезення на таксі засобами зв'язку через інформаційно-диспетчерську службу;
2) оплатну (згідно показників приладу, призначеного для інформування пасажирів про вартість перевезення на таксі та реєстрації параметрів роботи автомобіля таксі) зупинку в дорозі;
3) припинення договору перевезення на таксі у будь-який момент за власним бажанням;
4) отримання інформації про орієнтовну вартість перевезення на таксі до укладання договору перевезення на таксі;
5) компенсацію пошкодження або втрати багажу, що перевозиться у багажнику автомобіля таксі.
2. Замовник перевезення на таксі зобов'язаний оплатити вартість перевезення на таксі після його завершення у повному обсязі, або у розмірі вартості фактично наданих послуг у випадку припинення договору перевезення.
3. Замовнику перевезення на таксі заборонено:
1) вимагати зупинки (очікування) автомобіля таксі у місцях, де зупинка транспортного засобу створюватиме перешкоди іншим учасникам дорожнього руху або заборонена Правилами дорожнього руху;
2) без згоди водія таксі перевозити у автомобілі таксі тварин, за виключенням дрібних домашніх у клітках або контейнерах;
3) відволікати водія таксі під час руху;
4) під час перебування у автомобілі без згоди водія таксі їсти, палити.

Стаття 12. Державний нагляд у сфері здійснення господарської діяльності з перевезення на таксі
1. Державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері здійснення господарської діяльності з перевезення на таксі здійснюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті в порядку, встановленому Законом України "Про автомобільний транспорт".
2. У разі встановлення під час здійснення державного нагляду обставини (обставин), передбаченої пунктом 4 частини одинадцятої, пунктами 3-5, частини шістнадцятої статті 3 цього Закону, орган державного нагляду повідомляє про це орган, що видав дозвіл у сфері перевезень на таксі відповідному перевізнику на таксі або інформаційно-диспетчерській службі, для прийняття рішення про анулювання такого дозволу.

Стаття 13. Відповідальність за порушення законодавства про перевезення на таксі
1. За порушення законодавства про перевезення на таксі до перевізників на таксі застосовуються адміністративно-господарські штрафи за:
1) надання послуг з перевезення на таксі у разі відсутності або несправності приладу призначеного для інформування пасажирів про вартість перевезення на таксі та реєстрації параметрів роботи автомобіля таксі – штраф у розмірі ____ неоподаткованих мінімумів доходів громадян;
2) надання послуг з перевезення на таксі транспортним засобом, який повністю або частково не відповідає ознакам таксі та/або вимогам до автомобілю таксі (крім порушення, передбаченого пунктом першим частини першої цієї статті) – штраф у розмірі ____ неоподаткованих мінімумів доходів громадян;
3) неповідомлення про анулювання дозволу на таксі інформаційно-диспетчерської служби, з якою укладено договір про надання інформаційно-диспетчерських послуг щодо такого автомобіля таксі, – штраф у розмірі ___ неоподаткованих мінімумів доходів громадян;
4) надання послуг, які підпадають під ознаки перевезення на таксі, транспортним засобом, щодо якого не отримано дозвіл на таксі, або експлуатація транспортного засобу, який має ознаки таксі, щодо якого не отримано дозвіл на таксі, - штраф у розмірі ________ неоподаткованих мінімумів доходів громадян;
5) невідповідність показників приладу призначеного для інформування пасажирів про вартість перевезення на таксі та реєстрації параметрів роботи автомобіля таксі інформації щодо тарифної схеми послуг таксі, розміщеній на задньому пасажирському склі та на передній панелі салону автомобіля – штраф у розмірі ____ неоподаткованих мінімумів доходів громадян;
6) надання перевізником на таксі, що використовує найману працю, послуг з перевезення на таксі автомобілем таксі, щодо якого не укладено договір про надання інформаційно-диспетчерських послуг - штраф у розмірі ________ неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
2. За порушення законодавства про перевезення на таксі до інформаційно-диспетчерських служб застосовуються адміністративно-господарські штрафи за:
1) передання будь-яким способом інформації про замовлення послуг з перевезення на таксі або надання доступу до неї особам, яким заборонено передання такої інформації – штраф у розмірі ____ неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
2) надання інформаційно-диспетчерських послуг без отримання дозволу на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом в адміністративно-територіальній одиниці, в якій надаються такі послуги, – штраф у розмірі _____ неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
3) укладення договору про надання інформаційно-диспетчерських послуг щодо автомобіля, на який перевізником на таксі не отримано дозвіл на таксі - штраф у розмірі ________ неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
3. При вчиненні однією особою двох або більше правопорушень адміністративно-господарський штраф накладається за кожне правопорушення окремо.
4. Розглядати справи про накладення адміністративно-господарських штрафів за порушення, зазначені у цій статті, мають право посадові особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті.
5. Адміністративно-господарські штрафи стягуються відповідно до закону центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), і зараховуються до Державного бюджету України.

Стаття 14. Прикінцеві та перехідні положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування, крім:
пункту 1, частини другої статті 4, пункту 2 частини першої статті 13, які набирають через місяць після офіційного опублікування Закону;
пункту 2 частини другою статті 4, пункту 4 частини третьої статті 5, пунктів 1, 7, 8 частини другої статті 10, пунктів 1, 2 частини третьої статті 10, пункту 2 частини першої статті 11 (в частині оплати зупинки в дорозі згідно показників приладу, призначеного для інформування пасажирів про вартість перевезення на таксі та реєстрації параметрів роботи автомобіля таксі), пунктів 1, 5 частини першої статті 13, які набирають чинності через шість місяців після офіційного опублікування Закону;
частин першої - двадцять першої, двадцять другої, двадцять третьої статті 3, , пункту 6 частини третьої статті 5, пункту 3 частини четвертої статті 5 (в частині забезпечення водіїв таксі дозволом на таксі), частини 5 статті 6, пункту 1 частини першої статті 10 (в частині укладення договору перевезення на таксі в межах території, визначеної відповідно до вимог цього Закону), пункту 13 частини другої статті 10 (в частині наявності у водія таксі та передання для контролю дозволу на таксі), які набирають чинності через шість місяців після офіційного опублікування Закону;
пунктів 3, 4, 6 частини першої, частини другої статті 13, які набирають чинності через дванадцять місяців після офіційного опублікування Закону;
частини першої та другої статті 9, пункту 12 частини другої статті 10, пункту 13 частини другої статті 10 (в частині наявності у водія таксі та передання для контролю атестату водія таксі), які набирають чинності через дванадцять місяців після офіційного опублікування Закону;
частини четвертої статті 4, яка набирає чинності через три роки після офіційного опублікування Закону.
2. Установити, що після набрання чинності нормами, передбаченими абзацом четвертим частини 1 Прикінцевих та перехідних положень цього Закону, суб’єкти господарювання, які на момент набрання чинності зазначеними нормами, мають ліцензію на здійснення господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі, мають право протягом шести місяців безкоштовно отримати в будь-якій адміністративно-територіальній одиниці за власним вибором один дозвіл на таксі на кожен автомобіль таксі на заміну ліцензійної картки на відповідний транспортний засіб за умови відповідності такого транспортного засобу ознакам до таксі та вимогам до автомобілю таксі, встановленим відповідно до цього Закону.
3. Кабінету Міністрів України у шестимісячний термін з дня, наступного за днем офіційного опублікування цього Закону:
прийняти нормативно-правові акти, що випливають із цього Закону;
забезпечити прийняття органами виконавчої влади нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення нормативно-правових актів органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом;
включити використання транспортного засобу для надання послуг перевезення на таксі та надання інформаційно-диспетчерських послуг до переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства;
визначити вимоги до перевізників на таксі щодо обов'язково приймання електронних платіжних засобів при оплаті послуг з перевезення на таксі;
розробити та подати до Верховної Ради України зміни до законодавчих актів України, що є необхідними у зв’язку з прийняттям цього Закону.
4. Органам місцевого самоврядування у тримісячний термін з дня, наступного за днем офіційного опублікування цього Закону визначити стоянки таксі у відповідних адміністративно-територіальних одиницях та забезпечити їх функціонування.
5. Внести зміни до таких законодавчих актів:

1) Кодекс України про адміністративні правопорушення: (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984р., додаток до №51, ст. 1122 із наступними змінами):

доповнити статтею 121-3 такого змісту:
"Стаття 121-3. Порушення вимог законодавства щодо використання стоянки таксі
Стоянка на стоянці таксі транспортного засобу, який не відповідає ознакам таксі та/або не відповідає вимогам до автомобіля таксі та/або щодо якого не оформлено дозвіл на таксі -
тягне за собою накладення штрафу на водія такого транспортного засобу у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";

статтю 126 доповнити частиною четвертою такого змісту:
"Керування транспортним засобом, який має ознаки таксі, або надання послуг, які підпадають під ознаки перевезення на таксі, особою, яка не має при собі або не пред'явила для перевірки дозвіл на таксі, виданий щодо такого транспортного засобу-
тягне за собою накладення штрафу у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";

статтю 221 після слова та цифр "статтею 124" доповнити словами та цифрами "частиною четвертою статті 126";

у статті 222:
частину першу викласти у такій редакції:
"Органи внутрішніх справ (міліція) розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення громадського порядку, правил дорожнього руху, правил, що забезпечують безпеку руху транспорту, правил користування засобами транспорту, правил, спрямованих на забезпечення схоронності вантажів на транспорті, а також про незаконний відпуск і незаконне придбання бензину або інших паливно-мастильних матеріалів (статті 80 і 81 (в частині перевищення нормативів вмісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах транспортних засобів), частина друга статті 106 1, частини перша, друга, третя, четверта і шоста статті 109, стаття 110, частина третя статті 114, частина перша статті 115, стаття 116 2, частина друга статті 117, частини перша і друга статті 119, частини перша, друга, третя, п'ята і шоста статті 121, статті 121 1, 121 2, 121-3 частини перша, друга і третя статті 122, частина перша статті 123, статті 124 1 - 125, частини перша, друга і третя статті 126, частини перша, друга і третя статті 127, статті 128 - 129, частини перша, друга та п'ята статті 133, частини третя, шоста, восьма, дев'ята, десята і одинадцята статті 133 1, частина друга статті 135, стаття 136 (за винятком порушень на автомобільному транспорті), стаття 137, частини перша, друга і третя статті 140, статті 161, 164 4, статтею 175 1 (за винятком порушень, вчинених у місцях, заборонених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради), статтями 176, 177, частини перша і друга статті 178, статті 189 2, 192, 194, 195)";
пункт 3 частини другої після слова та цифр "статтями 121-1, 121-2" доповнити цифрами "121-3";

у статті 265-2:
частину третю після слів "з моменту такого затримання" доповнити словами "крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті";
доповнити частиною четвертою такого змісту:
"У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, передбачене частиною четвертою статті 126 цього Кодексу транспортний засіб тимчасово затримується на строк до вирішення справи про адміністративне правопорушення, але не більше місяця з моменту такого затримання".
У зв'язку з цим частини четверту - шосту вважати відповідно частинами п'ятою - сьомою;

2) пункт 25 статті 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (Відомості Верховної ради України, 2000р., №36, ст. 299; 2011р., №48-49, ст. 536 із наступними змінами) викласти у такій редакції:
"25) надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу річковим, морським, автомобільним (крім перевезень пасажирів та/або їх багажу на таксі), залізничним транспортом";

3) абзац другий частини другої статті 16 Закону України "Про дорожній рух" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 31, ст. 338 із наступними змінами) після слів "і небезпечних вантажів" доповнити словами "дозвіл на таксі у разі надання послуг з перевезення на таксі або експлуатації транспортного засобу, який має ознаки таксі";

4) Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затверджений Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 47, ст. 532 із наступними змінами) доповнити пунктами 154 - 155 такого змісту:

"154
Дозвіл на таксі

Закон України "Про перевезення на таксі"

155
Дозвіл на здійснення діяльності інформаційно-диспетчерським пунктом
Закон України "Про перевезення на таксі"


5) У Законі України "Про благоустрій населених пунктів" (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 49, ст. 517 із наступними змінами):

абзац п'ятий частини першої статті 1 після слів "а також автомобільні стоянки" доповнити словами "стоянки таксі";

пункт 6 частини другої статті 10 після слів "стоянок транспортних засобів" доповнити словами "стоянок таксі";

6) підпункт 4 пункту "а" частини першої статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., N 24, ст. 170 із наступними змінами) після слів "стоянок транспортних засобів" доповнити словами "стоянок таксі".

_________________
Кесарево віддавайте кесарю, а
Боже - Богові. (с)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Alexis
специалист


Зарегистрирован: 31.03.2012
Сообщения: 1691
Откуда: Киев

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 9:23 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Roman_Mers_Tax, цитируйте полностью:
Стаття 10. Права та обов’язки водія таксі
1. Водій таксі має право:
3) відмовляти замовнику перевезення на таксі в укладанні договору перевезення на таксі, якщо:
пункт призначення перевезення на таксі замовником чітко не визначено, або він знаходиться за межами 50-кілометрової приміської зони;

Меня очень устраивает этот ньюанс. Я не дальнобойщик.
_________________
Кесарево віддавайте кесарю, а
Боже - Богові. (с)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
alexp
специалист


Зарегистрирован: 29.07.2010
Сообщения: 3037
Откуда: Украина, Полтавская обл.

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 9:30 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Roman_Mers_Tax писал(а):
... знову обмеження по відстані?


Я це читаю як право таксиста не їхати більше 50-ти км, якшо він не хоче чи не може. Якщо хоче і може - будь-ласка.
_________________
...и возбойся на дороге оленя, принявшего заказ.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Alexis
специалист


Зарегистрирован: 31.03.2012
Сообщения: 1691
Откуда: Киев

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 9:36 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Андрій Антонюк, а что Вы скажете по поводу этого закона?
_________________
Кесарево віддавайте кесарю, а
Боже - Богові. (с)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Андрей ЭСКОРД
специалист


Зарегистрирован: 24.04.2007
Сообщения: 11895
Откуда: Евпатория. Крым

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 9:50 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А нет читаемого с мобилы варианта? Док-файл не открываются...
_________________
Нелегалов - в БАНю !
Служба Такси "Эскорд"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Alexis
специалист


Зарегистрирован: 31.03.2012
Сообщения: 1691
Откуда: Киев

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 9:52 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Андрей ЭСКОРД, жду не дождусь Вашей критики. Я с мобилы открыл.
_________________
Кесарево віддавайте кесарю, а
Боже - Богові. (с)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Alexis
специалист


Зарегистрирован: 31.03.2012
Сообщения: 1691
Откуда: Киев

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 10:08 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Не осилил одного, по нвоовму закону ГАИ может таксистов проверять?
_________________
Кесарево віддавайте кесарю, а
Боже - Богові. (с)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Андрей ЭСКОРД
специалист


Зарегистрирован: 24.04.2007
Сообщения: 11895
Откуда: Евпатория. Крым

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 10:53 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Че за мАбила? Моя Нокиа5230 такого не знает. Дура? Smile
_________________
Нелегалов - в БАНю !
Служба Такси "Эскорд"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
geha114
специалист


Зарегистрирован: 23.09.2008
Сообщения: 2416
Откуда: Республика Крым, г. Керчь

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 12:21 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Андрей ЭСКОРД писал(а):
Че за мАбила? Моя Нокиа5230 такого не знает. Дура? Smile
Не дура, но подъучится не помешает, андроид на самсе открывает без проблемм.
_________________
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Alexis
специалист


Зарегистрирован: 31.03.2012
Сообщения: 1691
Откуда: Киев

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 12:26 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Нокия Е52 у меня все открывает.
_________________
Кесарево віддавайте кесарю, а
Боже - Богові. (с)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
134
юзер полноправный


Зарегистрирован: 11.02.2011
Сообщения: 71
Откуда: Киев, Отрадный

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 12:47 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Статья 4 пункт 6 . Нет ли вероятности, что будут создаваться условия неравные для всех перевозчиков? Например: в деревне Клюево автомобиль такси должен быть белого цвета, маркаТойота Камри, год выпуска предыдущий и не старше? Кто будет определять эти дополнительные требования к авто?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Андрей ЭСКОРД
специалист


Зарегистрирован: 24.04.2007
Сообщения: 11895
Откуда: Евпатория. Крым

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 1:15 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

2 Андрій Антонюк: а нельзя ли дать ссылку на первоисточник, а то пока не очень понятно, что мы изучаем, откуда оно взялось и каков статус сего документа.
Заранее спасибо.
_________________
Нелегалов - в БАНю !
Служба Такси "Эскорд"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Белый
юзер полноправный


Зарегистрирован: 10.09.2009
Сообщения: 223
Откуда: Харьковский район

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 1:55 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Обратите внимание, что в тексте отсутствует слово таксометр. Есть "прилад"
_________________
Оптимист придумывает самолет, пессимист - парашют.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ВИТЯНЯ
специалист


Зарегистрирован: 28.08.2008
Сообщения: 18109
Откуда: ОДЕССА

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 2:03 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Roman_Mers_Tax писал(а):
Цитата:
10. Розмір плати за користування стоянками таксі не може перевищувати розміру плати, розрахованої для такої стоянки в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України для послуг з користування майданчиками для платного паркування.
Ну що ж, маємо перші пропозиції для безкоштовного користування загальнодоступною мережею стоянок для таксі. Крим - Одеса запускайте феєрверки Very Happy

Это бенгальского огня стоит с трудом. Показуха!
Как видим, совсем не безкоштовно и ,главное!, закончится тем, что укажут на места платной парковки.
Та мне даром не нужны места парковки, пасс туда не пойдёт и искать такси между гражданскими машинами не будет и мест для такси там вечно не будет. Исключения в центре и "придержи мне место".
Повторяю, места стоянок такси и места платной парковки располагаются по разным принципам. Не взаимозаменяемы!
_________________
Заработки в такси хорошие. Но маленькие.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Андрей ЭСКОРД
специалист


Зарегистрирован: 24.04.2007
Сообщения: 11895
Откуда: Евпатория. Крым

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 3:16 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Отзвонился ВИП. Документ реально был роздан ООшникам для предварительного обсуждения. Но пока это неофициальная презентация.
Вместе с тем, ВИП просил очень серьезно отнестись к документу, поскольку еще есть возможность внесения корректировок в текст.
_________________
Нелегалов - в БАНю !
Служба Такси "Эскорд"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
alexp
специалист


Зарегистрирован: 29.07.2010
Сообщения: 3037
Откуда: Украина, Полтавская обл.

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 4:57 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Белый писал(а):
Обратите внимание, что в тексте отсутствует слово таксометр. Есть "прилад"


Ага. Дорогу ЖПЭС-таксометрам! Я давно грил, что так будет, правда, скорей в шутку, а оно...
_________________
...и возбойся на дороге оленя, принявшего заказ.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ВИТЯНЯ
специалист


Зарегистрирован: 28.08.2008
Сообщения: 18109
Откуда: ОДЕССА

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 5:00 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Так то оно так, но вариант только один для работы с диспетчерской.
ЗЫ. Читаю потихоньку, тяжело доходит, язык сложный. В смысле не украинский, а все эти формулировки.
_________________
Заработки в такси хорошие. Но маленькие.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
alexp
специалист


Зарегистрирован: 29.07.2010
Сообщения: 3037
Откуда: Украина, Полтавская обл.

СообщениеДобавлено: Чт Фев 28, 2013 5:04 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

+++ Имею опыт чтения нормативки, но щас- жуть как тяжело че-нить вкурить. Умеют!
_________________
...и возбойся на дороге оленя, принявшего заказ.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Форум Таксопорт: о такси, трансфере и др легковых автомобильных перевозках -> Законодательство и нормативка. Законодавство та нормативка Часовой пояс: GMT + 2
На страницу 1, 2, 3 ... 116, 117, 118  След.
Страница 1 из 118

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
© 2007 - 2013 Анатолій Галазюк
© 2007 - 2013 Підтримка, дизайн, модифікації - Boroda
Счётчик ТИЦ
Rambler's Top100