Форум Таксопорт: о такси, трансфере и др легковых автомобильных перевозках
Всё о такси и легковых автомобильных перевозках в Украине. Здесь о таксистах, перевозчиках, ИДС-сервисах, водителях и клиентах легковых автомобильных перевозок

Портал taxoport.com
FAQFAQ | ПоискПоиск | ПользователиПользователи | ГруппыГруппы  | Регистрация Регистрация | ПрофильПрофиль | Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения | ВходВход

Математика львівського перевізника
На страницу 1, 2, 3, 4  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Форум Таксопорт: о такси, трансфере и др легковых автомобильных перевозках -> Львівське таксі. Львовское такси
Предыдущая тема  Следующая тема 
Автор Сообщение
Михалич
юзер полноправный


Зарегистрирован: 19.02.2011
Сообщения: 334
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Пт Мар 18, 2011 5:59 pm    Заголовок сообщения: Математика львівського перевізника Ответить с цитатой

Після того як прочитав про заробітки київських перевізників, вирішив провести власний аналіз роботи. До написання цієї теми готувався більше двох тижнів, оскільки потрібно було кожного дня все записувати, щоб отримати реальні цифри. Отже, львівський варіант:

Почну з того, що працюю у досить відомій у місті Лева фірмі, про яку неодноразово згадували на цьому форумі. Правда, ставлення до її діяльності, як у клієнтів так і людей, які знають в подробицях про цю ДС, неоднозначне, судячи з коментарів, які мені довелось прочитати. Зазначу, що працює фірма по круговій системі (доречі перейшли ми на круг перед Новим роком, тим самим зробивши великий крок вперед), а до того працювали по районах, що призвело до значного відтоку кадрів (водіїв), оскільки в сьогоднішніх умовах районна система себе не виправдовує. Було багато за і проти, прихильників і противників, але результат показує, що давно так треба було зробити. На сьогодні це близько 300 машин і десь так по моїх підрахунках 2000-2500 виконаних замовлень за добу. Прошу адміністраторів не сприймати за рекламу, це радіо-таксі 1586.

Працюю вночі. Графік такий: виїзжаю не раніше 19.45, о 7.45 я вже вдома. Є ще таке поняття як чергові дні (тобто 2 через два), коли обовязково залишатись до ранку. В нечергові дні я катаюсь максимум до другої ночі.

Підрахунок проводився з 1 по 15 березня. І так:

1. З 15 ночей: повних(до ранку) було 9, коротких 4 (до 1-ої - 2-ої), 2 ночі не працював.
2. Пройдено всього 1800 км. (збивав спідометр біля дому, доїзд до першого замовлення 5-6 км, і стільки ж в кінці зміни від останнього клієнта). Це приблизно 150 км, якщо до ранку, і 100, якщо нечерговий.
3. Готівкою вийшло 5080 грн. З них: "бардюрів" 9 штук=285 грн, мінімалки (15-16грн) - 18 штук.
4. Виконаних замовлень - 183 (по 3 грн за кожне віддати фірмі).
5. Кожен пройдений км=2.82 (5080/1800).
6. Скориставшись калькулятором собівартості визначив ціну кожного км. Вийшло 1.47 грн.
7. Рахуємо "чисті":
1800х1.47=2646
5080-2646=2434
8. Отже, 2434 за 15 днів це близько 5000 грн в місяць з урахуванням майже всіх витрат.

І накінець додам: в ролі "годувальниці" ВАЗ-2110 2007р.в з потребами в пальному марки А-92 за ціною 9.50 грн за кожен літр станом на сьогоднішній день.

Ваші коментарі, панове! Cool
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Рекламщик






СообщениеДобавлено: Пт Мар 18, 2011 5:59 pm    Заголовок сообщения: Реклама на Форуме портала Taxoport.com

Вернуться к началу
fikysss
специалист


Зарегистрирован: 30.01.2009
Сообщения: 666
Откуда: Киев

СообщениеДобавлено: Пт Мар 18, 2011 6:15 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

отними от 5000
1) затраты на покупку новой машины (я откладывал 10 у.е. в сутки) т.е. 150 у.е.
2) затраты на ремонт (я откладывал 50 грн в сутки) т.е. 750 грн.
3) мойка машины 2раза*50грн т.е. 100 грн.
Итого: 5000 - 1200-750-100=2950грн.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Михалич
юзер полноправный


Зарегистрирован: 19.02.2011
Сообщения: 334
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Пт Мар 18, 2011 6:59 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

В калькуляторі собівартості поточний ремонт, колеса, акумулятор, фільтра-масла закладено. Ну хіба працювати з думкою про те, що завтра двигло вклинить, чи колеса повідлітають. А на рахунок машини, то це в мене вже 6-та. За рік можна відкласти 1-2 тис вічнозелених на покупку кращої або новішої.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ВИТЯНЯ
специалист


Зарегистрирован: 28.08.2008
Сообщения: 18111
Откуда: ОДЕССА

СообщениеДобавлено: Сб Мар 19, 2011 2:47 am    Заголовок сообщения: Re: Математика львівського перевізника Ответить с цитатой

Михалич писал(а):
Це приблизно 150 км, якщо до ранку, і 100, якщо нечерговий.
Непонятно, когда дежурил, лишние 50км всё таки накатывал. Так есть работа после 1-2 ночи или гоняли по обязонам?
Цитата:
Готівкою вийшло 5080 грн. З них: "бардюрів" 9 штук=285 грн
Супер показатели для работы только по заказам.
_________________
Заработки в такси хорошие. Но маленькие.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Михалич
юзер полноправный


Зарегистрирован: 19.02.2011
Сообщения: 334
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Сб Мар 19, 2011 8:39 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Робота пре якраз вечером, до 1-ої ночі можна взяти й 10 замовлень. Буває, що звільняєшся і береш замовлення в сусідньому будинку, навіть підїзді, доїзд від 1 до 3 км. А потім потрібно вже вертатись зі спальних районів, бо вночі вони дійсно сплять, записуватись ближче до центру, вокзалу чи нічних клубів. Взагалі у нас найбільше розкручений район "Привокзальна", тут замовлення всю ніч валять. Переважно під ранок їздять на вокзал або з вокзалу. На вихідні катаються клуби. Тому я і не залишаюсь в нечергові дні до ранку, йтак візьмеш не більше 5-6 замовлень, а рентабельність падає до 2 грн/км через великі доїзди.

На рахунок "бардюрів", то треба мати щастя, бо вночі їх практично нема. Якщо зловив хоч одного за зміну - рахуй повезло.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Евгений
юзер полноправный


Зарегистрирован: 20.03.2009
Сообщения: 140
Откуда: Львов

СообщениеДобавлено: Вс Мар 20, 2011 2:06 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Сказочник или дурак? Извините за флуд... скорее всего второе... А скорее всего - выдает желаемое за действительное!
_________________
Непреодолимых преград нет, так что продолжим биться головой о стену.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Михалич
юзер полноправный


Зарегистрирован: 19.02.2011
Сообщения: 334
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Вс Мар 20, 2011 4:46 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Шановний, якщо ви маєте хоч найменше уявлення про роботу по рації, в даному випадку на радіо-таксі 1586, яке, доречі, входить в 20 кращих фірм України, то Ви б не дозволили собі таке написати.

Може Ви й не вірите в те, що у Львові можна взяти за зміну 20 замовлень, але я й не збираюсь когось в цьому переконувати. Я не хвалюсь і не рекламую, тільки ділюсь досвідом і думками. І в таксі працюю вже три з гаком роки. Просто замовте колись цю фірму і послухайте рацію, а ще краще підрахуйте скільки замовлень видасть диспетчер за 5 хв. Якщо ж Ви не користуєтесь послугами інших таксистів, то як будете на жд вокзалі, станьте біля входу, коли приїзжає київський поїзд, і порахуйте скільки наших машин за півгодини привезе-забере людей.Думаю,потім всім буде цікаво почути Вашу думку, як незалежного експерта.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
angal
администратор


Зарегистрирован: 23.01.2007
Сообщения: 8601
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Вс Мар 20, 2011 9:37 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Михалич, якщо Ви прагнете кого-сь переконати, що названа Вами інформаційно-диспетчерскька служба є високоефективним механізмом заробляння грошей на залученому до перевезень приватному візнику, то така теза у обізнаних у реаліях львівського ринку не викликає сумнівів.

Ви, щоправда, не розповіли про особливі умови, які, маючи вигляд "правил роботи", доречних у випадку найманого працівника, фактично є джерелом прессінгу на залучених приватників, нещадного експлуатування їх праці та транспортних засобів, формування у них світогляду не партнера, а підлеглого, створення у їх очах для адміністрації інформаційно-диспетчерської служби іміджу роботодавця, та разом з тим отримання додаткових надходжень таким псевдороботодавцем у зв'язку із порушеннями встановлених ним правил.

Про увагу до інтересів власника та інвестора транспортних засобів при такій "співпраці" можна і не говорити. Як, до речі, і про правову площину діяльності залучених до перевезень приватних візників.

Стосовно Вашої персональної калькуляції - можна було б аналізувати, розбиратись, можливо сперечатись... Можна розбиратись, чим день відрізняється від ночі... Чим відрізняється кругова система роботи від районної, і чому стільки часу комусь було вигідно ганяти машини через усе місто порожняком, і як непросто перейти на кругову систему роботи водію, який роками привчений до роботи з одного кута, і де ті стоянки, з яких зараз ніби можна працювати по кругу... І чи немає аналогічної системи роботи у інших львіських ІДС сервісах, тільки з більш людським ставленням до тих, хто є джередлом прибутку для бізнесу... Але витрачати на таке час зараз - зовсім не хочеться... Адже один приклад, навіть якщо він вірно представлений та прорахований, не може свідчити про ефективність усього механізму для співпрацюючого перевізника.

В першу чергу тому, що поданий він вочевидь наближеним до адміністрації служби замовлення "бригадиром", ставлення до якого у диспетчерів цілком може відрізнятися від загальної маси співпрацюючих. Для балансу: у власника цього ресурсу є чимало прикладів з іншими висновками, які я просто не маю часу озвучувати. Адже, ті, хто з тих чи інших причин розпрощався з так розхвалюваною Вами службою, нерідко приходять відновлювати заводські налаштування в таксометрах якраз до мене. І при цьому мають що розповісти.

І ще у чому нема сумнівів - так у тому, що буде багато роботи у тих, хто Вам повірить і, у зв'язку з Вашим повідомденням про заробітки у 5000 грн в місяць чистими, побіжить "працевлаштовуватись". І у них буде багато обов'язків, при невиконанні яких їм прийдеться виконувати ще більше роботи. Або ще більше платити за право добратися до тієї роботи. При цьому доведеться мовчки терпіти м'яко кажучи зверхнє ставлення до себе і нехтування своєю власністю. І регулярно платити "долю" за право сидіти при такій роботі. За закази. За шляхівки. За довідки. До речі, за стоянки ще не придумали?

А от 5000 в місяць "чистими" у кишені - то хороший рівень, але аж ніяк не досяжний, якщо все враховувати і працювати "згідно", а не "всупереч". Недавно в Києві у газеті "Сегодня" з подачі однієї київської служби замовлення писали про 7000.

Агітпункт з тої самої опери.
_________________
Визитки для оф-лайн. Если вы считаете наш Интернет-
ресурс полезным - кликните, распечатайте, раздайте!
Arrow
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Евгений
юзер полноправный


Зарегистрирован: 20.03.2009
Сообщения: 140
Откуда: Львов

СообщениеДобавлено: Вс Мар 20, 2011 1:14 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Михалич писал(а):
Шановний, якщо ви маєте хоч найменше уявлення про роботу по рації, в даному випадку на радіо-таксі 1586, яке, доречі, входить в 20 кращих фірм України, то Ви б не дозволили собі таке написати.
Вы знаете - бог миловал..., а про работу в рации поверьте знаю намного больше, чем Вы.
Михалич писал(а):
Може Ви й не вірите в те, що у Львові можна взяти за зміну 20 замовлень, але я й не збираюсь когось в цьому переконувати.
Дело все в том, что здесь Вы вряд ли найдете благодатную почву для своей лапши, а уж тем более кого-то переубедить. Целиком и полностью согласен с админом, но моими словами - осточертело кого-то переубеждать, вставлять свои мозги, учить уму-разуму и кому-то что-то доказывать про тарифы, про проедание своего авто и т.д. и т.п. Если Вы не дружите с собственным "Я", не умеете пользоваться калькулятором, то Вам прямая дорога в ИДС 1586.

Единственное, что хочу прокомментировать. Смена составляет 12 часов. Получен заказ - 10 минут доезд, 10 минут ожидание, 10 минут выполнение. Предположим,что два часа я убираю на кофе, туалет, поесть и ожидания заказов. Заметьте, это среднее и только минималки. Вот мы и получаем 20 заказов. А дальше - тупая арифметика - 300 грн в сутки, а теперь пошли в обратном направлении.

Минус 60 отдай типа работодателю. Бензин в данных условиях это треть от от всей грязной суммы. 20 кинем на амортизацию. 25 на кофе, сигареты и перекусить. Итого - аж 115 на руки - Вам не смешно? За 26 рабочих дней 2990 грн.

Конечно, это очень утрированный подсчет и только по минималкам на количество которых (20) Вы делаете ставку. Через 2-3 месяца такой работы Вы превращаетесь в зомби, становитесь черного цвета, а через 2-3 года Вы успешно пополняете ряды "оленьей биомассы" и маршируете под гимны Надежды Алексеевны и ее дочери. Не выставляйтесь на посмешище на столь серьезном форуме, здесь находятся люди, которые это все знали, когда Вы ещё не задумывались про такси.
_________________
Непреодолимых преград нет, так что продолжим биться головой о стену.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Михалич
юзер полноправный


Зарегистрирован: 19.02.2011
Сообщения: 334
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Вс Мар 20, 2011 3:30 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

angal писал(а):
Ви, щоправда, не розповіли про особливі умови
А нема ніяких особливих умов. Умова одна - порядок і дисципліна, а це лише:

1. Ніяких зайвих слів у рацію, щоб не засмічувати ефір.
2. Відповідь диспетчеру "вільний" або "зайнятий" а не "слухаю", "кажіть", "шо маєте?".
3. Повага до диспетчера і до собі подібних.
4. Нема такого, що на це замовлення я їду, а на це не їду, бо там мінімалка.
Цитата:
поданий він вочевидь наближеним до адміністрації служби замовлення "бригадиром"
Я не "бригадир" і ніколи ним не стану. На згаданій фірмі працюю з 06.01.2010р. А наближений я до адміністрації на відстань "Добрий день, скільки з мене за замовлення? Дякую. До побачення."

Щодо "бригадирів". Так, вони командували "парадом", коли була районна система. Бували випадки, що перегинали палку. Не один водій пішов з фірми через "бригадира" - деспота. Але з переходом на круг, ця система зламалась, і тепер у формального "бригадира" повноважень не більше ніж у Єлизавети ІІ.
Цитата:
І у них буде багато обов'язків, при невиконанні яких їм прийдеться виконувати ще більше роботи. Або ще більше платити за право добратися до тієї роботи. При цьому доведеться мовчки терпіти м'яко кажучи зверхнє ставлення до себе і нехтування своєю власністю. І регулярно платити "долю" за право сидіти при такій роботі. За закази. За шляхівки. За довідки. До речі, за стоянки ще не придумали?
При невиконанні своїх обов'язків можна попасти в "штрафбат" - це день або три посидіти вдома, чи попрацювати по району а не по кругу, щоб більше не виникало бажання "халтурити". Але вибачте мені, якщо людина влаштовується на будь-яку роботу і приймає умови, то вона тим самим і підписується працювати "згідно" а не "всупереч".

Платити за право добратися до роботи не багато, я заплатив 250 грн вступних. І нема ніякої "долі". А хіба є фірми, де за замовлення, за шляхівки, за довідки не платять? Стоянки при такій кількості замовлень не потрібні, бо у Львові вже давно нема вільних стоянок, та й влаштовуються до нас люди не для того, щоб стояти.
Цитата:
Адже один приклад, навіть якщо він вірно представлений та прорахований, не може свідчити про ефективність усього механізму для співпрацюючого перевізника.
В цій думці я з Вами погоджуюсь на всі сто! В лице знаю "гарсонів" з нашої ж фірми, яким вистачає й сотні в день, аби на заправку, курку й півлітра, і "жизнь удалась". Тим паче я ні в якому разі нікого не агітую.

Проте, дуже яскраве українське прислів'я гласить:"Під лежачий камінь вода не тече". Заробить той, хто хоче. І повірте, я кожного дня спілкуюсь з "новенькими" водіями, які до нас прийшли, "нульовими" в таксі, навіть без досконалого знання міста, що значно збільшує холостий пробіг, вони не їдуть додому з пустими руками. Особливо мають з чим порівнювати ті, котрі прийшли з інших ДС, колись і я сюди перейшов з фірми, де брав за день максимум 5 замовлень.

Побачив цікаву річ у київській гілці форуму-фотки Z-звіту, як доказ. Найблищим часом виставлю й свої, якщо хтось думає, що я "сказочник" й досконало володію мистецтвом навішування лапші на вуха.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Михалич
юзер полноправный


Зарегистрирован: 19.02.2011
Сообщения: 334
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Вс Мар 20, 2011 4:26 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Евгений писал(а):
Вот мы и получаем 20 заказов. А дальше - тупая арифметика - 300 грн в сутки, а теперь пошли в обратном направлении.

Минус 60 отдай типа работодателю. Бензин в данных условиях это треть от от всей грязной суммы. 20 кинем на амортизацию. 25 на кофе, сигареты и перекусить. Итого - аж 115 на руки
Дозвольте виправити Вашу ж "тупую арифметику":

Ви, мабуть, неуважно прочитали моє перше повідомлення, де я написав, що зі 183 замовлень мінімал було лише 18. Середньостатистичне замовлення при тарифі 15 грн за 2 км і по З грн за кожен наступний, оцінюється в 20 грн (це відстань з вокзалу в центр).

Берем по Вашому: 20 мінімалок - це 40 км по замовленнях, ще по 3 км докинем на доїзд = 100 км, вал - 300 грн. Рахуємо:
1. За замовлення - 60 грн.
2. Бензин - (8л/100км А-92 по 9.50) 76 грн.
3. Амортизація (згідно калькулятора собівартості 0.25 коп/км) 25 грн.
4. 60+76+25=161 грн.
5. 300-161=139.
6. Ніколи не курив, кава у Львові по 3 грн, більше двох не випиваю. Їм тільки вдома.

Але невже Ви думаєте, що зібралось у Львові 300 "оленів" під прапором таксі-1586 і гасають по одних мінімалках. Це утопія! В реальному житті, якщо я проїхав 100 км, то замовлень в мене максимум 12! А 12 замовлень без жодного "бардюра" я беру з 20.00 до 3.00. І при 300 грн виручки чистяк складає не менше 150 грн. Навіть при такій арифметиці, якщо возити виключно мінімалки, в місяць вийде 4000 (150х26). Є, звичайно, "нерибні дні", але за рахунок вихідних вони перекриваються.

Або я дурний, або лижі по асфальту не їдуть.
Цитата:
Не выставляйтесь на посмешище на столь серьезном форуме, здесь находятся люди, которые это все знали, когда Вы ещё не задумывались про такси
Те, що форум серйозний я бачу. І дуже тішуся з того приводу, що такий існує, бо взяв для себе не мало корисної інформації. Але тим не менше, не дозволю собі тут когось називати "дураком". Ви, Евгений, необ'єктивно оцінюєте те, про що я пишу.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Ramires
юзер полноправный


Зарегистрирован: 06.09.2009
Сообщения: 313
Откуда: Львів

СообщениеДобавлено: Пн Мар 21, 2011 12:05 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Дозвольте я ще швидко вставлю своїх "п'ять копійок", бо потрібно їхати.

Мушу погодитись з Евгенийєм. Мені Ваша арифметика непотрібна. Мені своєї хватає з головою. Знаєте, я працюючи в перевезеннях приблизно 10 років з переривами, хочу Вам сказати, що щось тільки у Вас так все гарно складається і з замовленнями і з виручкою. У мене таке враження, що я не в тому місті працюю що і Ви.

...бачу у Вас часу вистачає щоб тут писати. Тоді коли працювати... і т.д.?
_________________
Поки що легальний перевізник...
"Люблю ДАІ"

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Евгений
юзер полноправный


Зарегистрирован: 20.03.2009
Сообщения: 140
Откуда: Львов

СообщениеДобавлено: Пн Мар 21, 2011 12:31 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цитата:
Дозвольте виправити Вашу ж "тупую арифметику"
Привык разговаривать с равными, внимательно читайте написанное, а если бог не дал, то на 1586...
Цитата:
Але невже Ви думаєте, що зібралось у Львові 300 "оленів" під прапором таксі-1586 і гасають по одних мінімалках.
Я не думаю, это уже случившийся факт. Если бы Вы немного пообщались не здесь и не со мной, то может поняли бы, что за клеймо висит у всех 1586 - "ОЛЕНЬ"!!!, но не надо так сильно расстраиваться - Ваша дальнейшая дорога на "Оптимальне"... Многое видел и слышал, но, что так запущенно все - не представлял... Больше в этой теме даже отписываться не буду, жалко тратить свое время на новую "формацию" типа таксистов...

Могу продолжить разговор или дискуссию только в том случае, когда Вы выложите фотокопии либо своих отчетов как ПП в налоговую или же в крайнем случае свои путевки, бланк с подписью о принятых денег ИДС, трудовой договор с 1586, запись в трудовой книжке, ну и наконец пенсионный фонд... Ну что, ПОБОЛТАЕМ ???
_________________
Непреодолимых преград нет, так что продолжим биться головой о стену.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Михалич
юзер полноправный


Зарегистрирован: 19.02.2011
Сообщения: 334
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Пн Мар 21, 2011 1:42 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ramires писал(а):
У мене таке враження, що я не в тому місті працюю що і Ви
Та в тому самому, тільки я працюю, як тут дехто каже, на самій "оленячій фірмі", яка тільки може існувати. Я не ображаюсь. Бачу що мене зрозуміє тільки той, хто працював чи працює на 1586.
Цитата:
хочу Вам сказати, що щось тільки у Вас так все гарно складається і з замовленнями і з виручкою
Не тільки в мене, ще у тих, з ким я працюю. А в тих хлопаків, що заправляються метаном (у нас кожна третя машина на газу) складається ще на відсотків 30 краще.
Цитата:
.бачу у Вас часу вистачає щоб тут писати. Тоді коли працювати... і т.д.?
Повторюю: працюю вночі, в нечергові дні до 1-2-ої(як сьогодні). Пишу бачите коли, забіг до хати й відразу на форум.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Михалич
юзер полноправный


Зарегистрирован: 19.02.2011
Сообщения: 334
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Пн Мар 21, 2011 2:13 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Евгений писал(а):
Ваша дальнейшая дорога на "Оптимальне"
З якої це радості цікаво? Ще трохи і "Оптимальне" взагалі розбіжиться. Там понабирали машин, а замовлень нема. По 30-40 записано в кожному районі, стоять кукурікають. А на нормальні замовлення їздять ті, хто з диспетчерами блати навів. Минулого тижня до нас перейшов один оптимал, розказав яка це супер-фірма.
Цитата:
Могу продолжить разговор или дискуссию только в том случае, когда Вы выложите фотокопии либо своих отчетов как ПП в налоговую или же в крайнем случае свои путевки, бланк с подписью о принятых денег ИДС, трудовой договор с 1586, запись в трудовой книжке, ну и наконец пенсионный фонд... Ну что, ПОБОЛТАЕМ ???
Обов'язково! А ще краще скажіть, де з Вами можна зустрітись. Бо Ви потім напишете, що я у фотошопі замутив. Заодно покажу Вам свої 4 блокноти, де записане кожне замовлення з того дня, коли я прийшов на цю фірму.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
angal
администратор


Зарегистрирован: 23.01.2007
Сообщения: 8601
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Пн Мар 21, 2011 8:42 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Евгений писал(а):
продолжить разговор или дискуссию только в том случае
Евгений, я вот здесь не могу согласиться. Эту дискуссию надо продолжать в любом случае.

Ведь у нас редкий, можно сказать, уникальный случай появления на форуме человека, который старается всё считать, записывать, находить время на изложения своих записей, своих мыслей и при этом не обижается на резкие оценки. Вот здесь, видимо, сработала школа 086, когда подобострастная улыбка или, в крайнем случае, гробовое молчание есть единственно возможным ответом на нагибание чужого в личных целях и откровенное хамство в ответ на протесты по этому поводу.

Пришёл он на форум по собственной инициативе и, если изначально мне казалось, что задача, которую он перед собой ставит, есть реклама конкретного идс-сервиса, то по размышлении, мне кажется, что его подсознательная задача - намного шире. И эта задача - разобраться. Он выложил то, что считал и думал. И ждёт аргументированного и обоснованного ответа. А в ответ получает пока что ярлыки и фразы.

Поэтому, хочу обратить внимание всех, кто вознамерится в штыки воспринимать написанное Михалич-ем. У него принципиально отличные от вас (и меня в т.ч.) оценки, которые приводят к противоположным выводам, поскольку таковые оценки основаны на его личном опыте, явно недостаточном для того, чтобы они были разносторонними и комплексными.

Судя по тому, что он написал, нет у него опыта работы до 2007 года, нет у него опыта работы за границами стройбата. Похоже, нет и опыта полного цикла эксплуатации одного автомобиля в такси с его последующей заменой на новый. Как впрочем нет и представления о легальной форме деятельности в перевозках легковым автомобильным транспортом.

Но он не новичок в такси. 4 года - это срок.

И мне представляется просто необходимым терпеливо разъяснить и расставить верные акценты. Поможет не только Михалич-у. Поможет многим, кто будет читать эту ветку в будущем.

Михалич, не пропадайте.

По сути Вашей позиции и Ваших подсчётов буду писать как только буду находить время.
_________________
Визитки для оф-лайн. Если вы считаете наш Интернет-
ресурс полезным - кликните, распечатайте, раздайте!
Arrow
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Евгений
юзер полноправный


Зарегистрирован: 20.03.2009
Сообщения: 140
Откуда: Львов

СообщениеДобавлено: Пн Мар 21, 2011 10:12 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Евгений писал(а):
Могу продолжить разговор или дискуссию только в том случае, когда Вы выложите фотокопии либо своих отчетов как ПП в налоговую или же в крайнем случае свои путевки, бланк с подписью о принятых денег ИДС, трудовой договор с 1586, запись в трудовой книжке, ну и наконец пенсионный фонд... Ну что, ПОБОЛТАЕМ ???
Михалыч писал(а):
Обов'язково!
А после этого и встретимся.

Я человек в какой - то мере экстремал, могу и стариной тряхнуть ради принципа и выдать месячный отчет со своей стороны, забежав на огонек 1586.
_________________
Непреодолимых преград нет, так что продолжим биться головой о стену.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Михалич
юзер полноправный


Зарегистрирован: 19.02.2011
Сообщения: 334
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Пн Мар 21, 2011 1:20 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цитата:
нет и представления о легальной форме деятельности в перевозках легковым автомобильным транспортом
Стоп, з цього місця детальніше: я ПП, вже 2 роки видом моєї діяльності (як записано в свідоцтві про сплату єдиного податку) є "перевезення пасажирів легковим автомобілем". Я вже пообіцяв Евгению викласти фотки документів. Може встигну ще сьогодні.
Цитата:
Михалич, не пропадайте
Ні, ні. Якщо я поповнюю ряди легальних перевізників, "справжніх" таксистів, то вважаю для себе обов'язком бути присутнім на цьому форумі.

angal-у дякую за підтримку!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Михалич
юзер полноправный


Зарегистрирован: 19.02.2011
Сообщения: 334
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Пн Мар 21, 2011 1:31 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Евгений писал(а):
Я человек в какой - то мере экстремал, могу и стариной тряхнуть ради принципа и выдать месячный отчет со своей стороны, забежав на огонек 1586
О!З Вашими стереотипами-я глибоко в цьому сумніваюсь. Very Happy
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
angal
администратор


Зарегистрирован: 23.01.2007
Сообщения: 8601
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Пн Мар 21, 2011 1:33 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Михалич, терміново: звіт по доходам фізичних осіб здали?
_________________
Визитки для оф-лайн. Если вы считаете наш Интернет-
ресурс полезным - кликните, распечатайте, раздайте!
Arrow
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Форум Таксопорт: о такси, трансфере и др легковых автомобильных перевозках -> Львівське таксі. Львовское такси Часовой пояс: GMT + 2
На страницу 1, 2, 3, 4  След.
Страница 1 из 4

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
© 2007 - 2013 Анатолій Галазюк
© 2007 - 2013 Підтримка, дизайн, модифікації - Boroda
Счётчик ТИЦ
Rambler's Top100