Форум Таксопорт: о такси, трансфере и др легковых автомобильных перевозках
Всё о такси и легковых автомобильных перевозках в Украине. Здесь о таксистах, перевозчиках, ИДС-сервисах, водителях и клиентах легковых автомобильных перевозок

Портал taxoport.com
FAQFAQ | ПоискПоиск | ПользователиПользователи | ГруппыГруппы  | Регистрация Регистрация | ПрофильПрофиль | Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения | ВходВход

На Закарпатті таксисти працюватимуть собі у збиток
На страницу 1, 2  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Форум Таксопорт: о такси, трансфере и др легковых автомобильных перевозках -> Закарпатское такси. Закарпатське таксі
Предыдущая тема  Следующая тема 
Автор Сообщение
zmyra
Гость





СообщениеДобавлено: Вс Янв 24, 2010 2:58 am    Заголовок сообщения: На Закарпатті таксисти працюватимуть собі у збиток Ответить с цитатой

Цитата:
На Закарпатті таксисти працюватимуть собі у збиток

Останнім часом закарпатські таксисти витрачають все більше, а заробляють - менше. Незабаром, як самі кажуть, працювати в таксі стане невигідно. Все розпочалося з підвищення цін на пальне, далі підскочила вартість інших товарів, які частенько купують таксисти - мастила, запчастини.

Чимало таксистів узяли в кредит автомобілі, за які зараз не можуть розплатитися, бо брали кредити ще за старим курсом долара. Тепер ще одна проблема - клієнтів поменшало. Люди після кризи, яка спустошила їхні гаманці, вже готові пожертвувати своїм комфортом і проїхатися не в таксі, а потовктися у переповненому автобусі. До того ж й уряд створює перешкоди та додає клопоту цим перевізникам замість того, щоб допомагати у скрутні часи. Так, турбують таксистів сьогодні високі податки, незрозумілі для них додаткові відрахування до Пенсійного фонду, купівля ліцензій на перевезення пасажирів, які подорожчали з початку літа вдвічі...

Наповнити бюджет країни, а самим – голодувати?

Одне з питань, яке сьогодні бентежить українського таксиста - велике податкове навантаження. В деяких регіонах України таксисти навіть готові страйкувати, аби тільки зменшили податковий тягар, який подекуди досягає двохсот гривень на місяць. Перевізники кажуть: їхні прибутки зменшилися, а податки залишилися ті самі, тож наполягають на зміні їхнього розміру. Який податок сплачувати таксистам - визначають органи місцевого самоврядування.

До прикладу, на Закарпатті розмір податку ще порівняно невеликий – до 170 гривень. Втім, навіть це сьогодні відчутно б’є по кишені таксиста. Адже прибутки впали на 30%, в той же час зросли ціни на пальне, подорожчали запчастини на авто. Але найбільше таксисти збентежені зараз тим, як виплатити доларові кредити, узяті на автомобіль, яким і заробляють собі на проживання. Ужгородський таксист Сергій Рожков так само, як і багато інших його колег по роботі, потрапив у таке "кредитне ярмо":

- Я так само, як і інші мої знайомі таксисти, узяв в кредит машину, аби працювати на ній в таксі і таким чином сплачувати цей кредит, але тепер долар зовсім інший, і мені доводиться щомісяця платити 360 доларів. Уявляєте, в яку халепу я вскочив, а якби ще платив відрахування у Пенсійний фонд - не зміг би прогодуватися, й так ледве вистачає, сплачую лише єдиний податок.
Такої ж думки й інший таксист з Ужгорода – Олександр Яновський:- Прибутки наші падуть, а тут ще й уряд видумав сплачувати додаткові страхові внески до Пенсійного фонду - це близько 1 500 гривень на рік. По-перше, навіщо це нам потрібно, адже це нам ніяку пенсію в майбутньому не гарантує, або якщо й так, то якусь мінімальну. Мені зараз головне – знайти гроші на бензин, змінити колеса на зимові, прогодувати сім’ю.

Нагадаємо, що сплачувати додаткові страхові внески до Пенсійного фонду зобов’язав платників єдиного податку з 1 травня Кабмін, в розмірі 123 гривні на місяць. Проте згодом їх було скасовано рішенням суду, але чи надовго – наразі невідомо. Адже, за словами Маргарити Мощак – Уповноваженої Держкомпідприємництва з захисту прав підприємців у Закарпатській області, на це рішення вже подана відповідна апеляція Міністерства праці, тож цілком можливо, що пенсійні внески сплачувати доведеться. Втім, правозахисники переконані: людина сама повинна вирішити - сплачувати пенсійні внески чи ні. Тобто це має бути добровільно, а не примусово.

Комфорт вже не важливий, замість таксі – до автобусів

Загалом в Ужгороді працює близько 16 фірм, які надають послуги з перевезення пасажирів. Директор найбільшої ужгородської служби таксі із автопарком у 250 автомобілів Володимир Калараш констатує: кількість замовлень скоротилася на третину. Цього року щомісяця його служба перевозить близько 17 тисяч людей, якщо порівнювати з попереднім роком – це на 10 тисяч перевезень менше:

- Можливо, це і не такі високі платежі, які нам встановила держава. Але якби ж заробіток залишався стабільним, а так ми цьогоріч ледве виходимо на нулі, тож нам не подобається така байдужість з боку уряду. Люди ж зараз неплатоспроможні, було, від однієї й тієї ж людини надходило по 8 замовлень на день, а зараз тільки 2-3, рахують вже кожну копійчину, - запевняє пан Володимир. Для своїх водіїв служба таксі пана Володимира влаштувала хоча б деякі пільги. Так, тут є своя техстанція і за ремонт власні водії сплачують копійки. Втім, запчастини все рівно мають бути свої. В таксі Володимира Калараша 80% працівників мають власні автомобілі, а не службові. У цьому є теж свої плюси і мінуси. Якщо таксист бере чуже авто, то щодня платить за нього службі. А ті, що працюють на власному, – в більшості мають кредити на авто, тож розплачуються з банками.

Перевізники нині не можуть підняти й ціни за проїзд, аби хоча б таким чином збільшити свої прибутки. Не можуть – бо кількість замовлень й надалі скорочується. Нині служба таксі пана Володимира бере за 1 кілометр проїзду у місті - всього 2 гривні. Але собі на збитки водії таксі працювати не збираються, тому вимагатимуть хоча б якихось пільг від держави. Щодо розміру податку, то він, за розрахунками таксистів, не повинен перевищувати 100 гривень. Схему розрахунку податкового навантаження для таксистів перевізники прописали в проекті концепції розвитку таксоперевезень на 2010-2012 роки, яка має лягти в основу державної програми "Таксі України". Відтак розмір податку в ідеалі мав би залежати від кількості населення міста.

Нещодавно про важке становище таксистів заговорила й Асоціація профспілок автотранспортників України, проте чомусь уряд досі не йде на поступки цим перевізникам. Проблемою є й те, що донині в багатьох областях України немає профспілки таксистів, яка б займалася захистом їхніх інтересів, не є винятком і Закарпаття.

640 гривень на ліцензію, 1 200 гривень на таксометр, 800 гривень на рацію…

У вересні цього року Кабінет Міністрів вніс зміни в правила перевезення пасажирів в транспорті, зокрема у таксі. Ними передбачено, що приватні таксисти будуть зобов’язані оформити ліцензію на перевезення пасажирів, укласти договір страхування та обладнати автомобіль таксометром. Крім того, раз на три місяці проходити медогляд і раз на півроку – державний техогляд авто. На думку чиновників, це допоможе легалізувати цей вид бізнесу і змусить перевізників платити податки.

За словами Володимира Калараша, насправді ж робиться все для того, аби таксист не отримав ліцензію. На думку власника служби таксі, державі легше і вигідніше накласти штраф на нелегала, ніж видати йому ліцензію. В цьому пан Володимир переконався на власному досвіді.

Так, нині в його службі ще працює 20% водіїв без відповідних ліцензій. Отримати їх хотіли б, адже якщо працюють нелегально – самі несуть відповідальність за життя пасажира, якщо ж оформлені легально – відповідальність лягає на плечі фірми, в якій працює таксист. Хоча остання не завжди погоджується оформляти ліцензію на себе. Але отримати ліцензію на перевезення пасажирів, зі слів самих таксистів, дуже важко – доведеться кілька днів обходити чимало установ з великим пакетом документів. Але це не єдина причина, чому досі багато таксистів не отримали ліцензії.

Ще влітку така ліцензія коштувала 340 гривень, тепер – 640. Хоча й видається вона терміном на 5 років, але у час скрути таксисти не мають змоги її придбати. Аби отримати таку ліцензію, потрібно дуже багато чого мати: облаштувати авто під таксі (таксометром, "шашечками", ліхтарем), забезпечити постійний медогляд водія і техогляд авто, підписати договір зі СТО на планове обслуговування.

Тож бентежить не стільки вартість самої ліцензії, скільки вкладення коштів у забезпечення усіх необхідних умов. Володимир Калараш підрахував: загалом, аби стати таксистом в Україні, людині необхідно вже викласти до 5 тисяч гривень, оскільки, окрім вищеперерахованого, треба купити ще й рацію і дозвіл на користування радіочастотами. Видає таку ліцензію Головавтотрансінспекція, територіальні управління якої є в кожній області.

Так, за словами начальника територіального управління Головавтотрансінспекції в Закарпатській області Павла Пірова, - сьогодні в Закарпатті є близько 4 000 тисяч таксистів, але з них мають ліцензії, тобто працюють легально і відповідно сплачують податки - трохи менше 1 000. В Україні ж загалом (за інформацією Головного контрольно-ревізійного управління) працюють близько 200 тисяч таксистів, а ліцензію одержав лише кожен четвертий перевізник. З такими "нелегалами" Головавтотрансінспекція спільно з працівниками ДАІ бореться, організовує рейди і штрафує порушників.

Штраф для таких немалий – від 510 гривень. Так, за 9 місяців цього року на закарпатських таксистів вже накладено трохи більше 200 штрафів. За одну добу штрафують до двох перевізників. У Головавтотрансінспекції в Закарпатській області підрахували: якщо ліцензують усіх таксистів, які працюють на Закарпатті, то обласний бюджет поповниться більш ніж на 1 мільйон гривень.

Проте ліцензувати усіх буде неможливо, адже більшість нелегальних таксистів після того, як "візьмуть" пасажира - знімають шашечки, а вони - це єдина можливість розпізнати таке таксі. Втрачає на нелегальних таксистах не лише держава, яка недоотримує гроші в бюджет, але й легальні таксисти, які чесно сплачують податки. В них нелегали відбирають частину клієнтів. Нелегальні таксі небезпечні й тим, що їхні водії не отримують дорожнього листа, не проходять медогляд, машини не перевіряються, а це вже небезпека для пасажира таксі.

Можна й надалі перераховувати недоліки нелегальної роботи таксистів, втім, що зробив уряд для того, аби таксист зміг купити і отримати цю ліцензію – вдвічі підвищив її вартість? Складається враження, що можновладці більше дбають про наповнення бюджету та своїх гаманців, аніж про те, як впорядкувати ринок нелегальних таксі.
Віктор Тар, "Неділя"

Посилання на першоджерело: ua-reporter.com

Що робити?
Вернуться к началу
Рекламщик






СообщениеДобавлено: Вс Янв 24, 2010 2:58 am    Заголовок сообщения: Реклама на Форуме портала Taxoport.com

Вернуться к началу
angal
администратор


Зарегистрирован: 23.01.2007
Сообщения: 8601
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Вс Янв 24, 2010 8:47 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цитата:
Що робити?
Спочатку розібратись, хто є хто на ринку таксі, хто і кому (а також важливо - за що) платить, чи має все це стосунок до правової площини загалом, як і до розмірів офіційного оподаткування - зокрема.

Не сумніваюся, що закарпатським таксистам живеться погано. До речі - не тільки їм.

Але ось такі "аналітичні" матеріали тільки дратують. Ажде наговорено багато, але більшість тез - спотворюють справжні стосунки на ринку перевезень, не враховують існуючі проблеми і важливі приховані чинники, які суттєво впливають на ефективну роботу перевізника, та взагалі - не дають сформуватися легальному ринку перевезень на таксі.

Ціль таких виступів вимальовується одна - представити проблематику у такому вигляді, де можна видумувати тисячу відповідей на запитання "що робити", які аж ніяк не допоможуть фактичному перевізнику виживати, оскільки базуються на невірних вихідних посилах та перекручених оцінках, на правовій недолугості та просто тіньових схемах.

Разом з тим комусь дуже хочеться відвернути увагу від бізнесу та фінансових потоків, які базуються не на інвестуванні і ефективній господарській діяльності, а на кришуванні, використанні наївності, правової неосвідченності, та просто обмані залучених до перевезень приватних автовласників-таксистів.
_________________
Визитки для оф-лайн. Если вы считаете наш Интернет-
ресурс полезным - кликните, распечатайте, раздайте!
Arrow
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
zmyra
Гость





СообщениеДобавлено: Вс Янв 24, 2010 10:39 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

angal писал(а):
Разом з тим комусь дуже хочеться відвернути увагу від бізнесу та фінансових потоків, які базуються не на інвестуванні і ефективній господарській діяльності, а на кришуванні, використанні наївності, правової неосвідченності, та просто обмані залучених до перевезень приватних автовласників-таксистів.
Evil or Very Mad я так Думаю что система налогов на каждый город должна быть разной.
Ну это нереально (мне что бы заработать 1000гр надо проехать 1340км. Это километраж я проежаю за 3 недели. Население города 24000 чел).

Как вы думаете налоговая система права?
Вернуться к началу
angal
администратор


Зарегистрирован: 23.01.2007
Сообщения: 8601
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Вс Янв 24, 2010 10:45 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Да откуда вы взяли 1000 грн налогов с таксиста? Потолок 200 в крупных городах! И ставка ЕН зависит от местного самоуправления. Они её устанавливают пока в диапазоне от 20 до 200 и пока ничего другого установить просто не могут!

Что вы в налоги посчитали-то?!
_________________
Визитки для оф-лайн. Если вы считаете наш Интернет-
ресурс полезным - кликните, распечатайте, раздайте!
Arrow
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
zmyra
Гость





СообщениеДобавлено: Вс Янв 31, 2010 3:59 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Раз в квартал сколько отдаешь за патент?
+ стоянка + диспечер + налог в пенсийный 180гр (это надо платить каждый месяц!)
Вернуться к началу
angal
администратор


Зарегистрирован: 23.01.2007
Сообщения: 8601
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Вс Янв 31, 2010 5:40 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Дополнительный сбор в пенсионный фонд за себя для предпринимателя на ЕН - доброволен пока. И, похоже - таким и останется. Стоянка и диспетчер - не налог. Это просто расходная часть деятельности. У кого она есть, а у кого и нет. На право деятельности не влияет. А ЕН - максимум возможного -200 грн/мес. Не думаю, что в Берегово его подняли до максимума. Это не областной центр, и не курорт уровня Ялты. Узнайте в местной налоговой или райраде.
_________________
Визитки для оф-лайн. Если вы считаете наш Интернет-
ресурс полезным - кликните, распечатайте, раздайте!
Arrow
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
zmyra
Гость





СообщениеДобавлено: Пн Фев 01, 2010 3:03 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Я пока работаю под фирмой без лицензии.
Надеюсь через месяц открою потент и поеду оформлять лицензионную карточку в Ужгород.
Правда-ли, что если без таксометра, то могут не дать лицензионную карточку?
Вернуться к началу
angal
администратор


Зарегистрирован: 23.01.2007
Сообщения: 8601
Откуда: Lviv

СообщениеДобавлено: Пн Фев 01, 2010 6:54 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

zmyra писал(а):
Я пока работаю под фирмой без лицензии.
И без регистрации СПД. Т.е. леваком. Оформлять надо не "потент". Кстати правильно патент. Установите в конце концов себе какой-нить текстовый редактор с проверкой грамматики.

Оформлять надо статус СПД физ-лица предпринимателя. Заявление подавать на оформление лицензии, а к ней лицензионной карточки. (если лицензия на деятельность такси - без таксометра можете не соваться)

А уж потом - обращаться в налоговую с заявлением на упрощённую систему налогообложения. Подробно - по этой ссылке.
_________________
Визитки для оф-лайн. Если вы считаете наш Интернет-
ресурс полезным - кликните, распечатайте, раздайте!
Arrow
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
zmyra
Гость





СообщениеДобавлено: Пн Фев 01, 2010 7:57 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

angal писал(а):
Оформлять надо статус СПД физ-лица предпринимателя. Заявление подавать на оформление лицензии, а к ней лицензионной карточки. (если лицензия на деятельность такси - без таксометра можете не соваться)

Twisted Evil вот если бы только так ответил, я был бы рад .

Evil or Very Mad официально нельзя , а вот кинуть 300 гр. и все можно.

Вот щас думаю покупать таксометер, и думать как установить его, или просто кинуть ему на лапу деньги и не париться . Как думаете, что делать ?(просто дайте совет)
Вернуться к началу
SergiyUA
специалист


Зарегистрирован: 17.02.2008
Сообщения: 2642
Откуда: Киев

СообщениеДобавлено: Пн Фев 01, 2010 8:31 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Думаю, что проще и надёжнее "купить" доки по установке такса.
Возможно в комплекте с услугой по "прокату" такса до получения лицензии.

Прецеденты есть.
Успешные. Smile
_________________
С уважением к мнению собеседника.
Киевское такси Мотор 49-55555. Зам директора по чуткости. Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
fikysss
специалист


Зарегистрирован: 30.01.2009
Сообщения: 666
Откуда: Киев

СообщениеДобавлено: Вт Фев 02, 2010 6:32 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Именно так я и получал лицензию... Потом купил такс у Андрея Эскорда... До сих пор валяется в шкафчике (не нужен он в Киеве)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
zmyra
Гость





СообщениеДобавлено: Вт Фев 02, 2010 11:31 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

fikysss писал(а):
Именно так я и получал лицензию... Потом купил такс у Андрея Эскорта... До сих пор валяется в шкафчике (не нужен он в Киеве)

Laughing вот почему я не хочу выкидывать зря деньги.
Вернуться к началу
k151s
юзер полноправный


Зарегистрирован: 06.03.2009
Сообщения: 84
Откуда: Львов

СообщениеДобавлено: Пт Фев 19, 2010 8:28 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

fikysss писал(а):
Именно так я и получал лицензию... Потом купил такс у Андрея Эскорда... До сих пор валяется в шкафчике (не нужен он в Киеве)
Странно звучит... Как это не нужен? Может просто поставить тарифы нормальные?)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
fikysss
специалист


Зарегистрирован: 30.01.2009
Сообщения: 666
Откуда: Киев

СообщениеДобавлено: Пт Фев 19, 2010 8:34 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

В Киеве не ездят по таксам. Тариф называет диспетчер. "С руки" - торгашеский.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
jhonson
специалист


Зарегистрирован: 28.02.2007
Сообщения: 3651
Откуда: Киев

СообщениеДобавлено: Пт Фев 19, 2010 9:42 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

С бордюра ездят. Если такс будет в шкафу лежать, то, конечно, по нему и не будут ездить.
_________________
"Я - таксист. Но я не хочу быть просто таксистом, я хочу быть лучшим таксистом в мире!"©
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
ВИТЯНЯ
специалист


Зарегистрирован: 28.08.2008
Сообщения: 18111
Откуда: ОДЕССА

СообщениеДобавлено: Пт Фев 19, 2010 12:45 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

k151s писал(а):
fikysss писал(а):
Именно так я и получал лицензию... Потом купил такс у Андрея Эскорда... До сих пор валяется в шкафчике (не нужен он в Киеве)
Странно звучит... Как это не нужен? Может просто поставить тарифы нормальные?)
Правильно. Раз уже такс есть, установить (проблемы?) и забить правильные тарифы. По заказу такс включать тоже. Пусть видят! Любым клиентам можно ответить, что ЭТО правильная цена за проезд. Twisted Evil
_________________
Заработки в такси хорошие. Но маленькие.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Андрей ЭСКОРД
специалист


Зарегистрирован: 24.04.2007
Сообщения: 11914
Откуда: Евпатория. Крым

СообщениеДобавлено: Пт Фев 19, 2010 1:35 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Кстати, очень действенный прием! Помогает. Использовал его перед переводом всего коллектива на работу по таксу и перед отказом от минималки.
_________________
Нелегалов - в БАНю !
Служба Такси "Эскорд"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
jhonson
специалист


Зарегистрирован: 28.02.2007
Сообщения: 3651
Откуда: Киев

СообщениеДобавлено: Пт Фев 19, 2010 1:56 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Я так постоянно и делаю. Причем расхождение моего тарифа, с тарифом ДС +- 1-2 грн.
_________________
"Я - таксист. Но я не хочу быть просто таксистом, я хочу быть лучшим таксистом в мире!"©
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
ВИТЯНЯ
специалист


Зарегистрирован: 28.08.2008
Сообщения: 18111
Откуда: ОДЕССА

СообщениеДобавлено: Пт Фев 19, 2010 2:03 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

jhonson писал(а):
Я так постоянно и делаю. Причем расхождение моего тарифа, с тарифом ДС +- 1-2 грн.
Т.е. Вас устраивают тарифы от ИС. Я имел в виду, чтоб такс показывал на 20-30% больше...
_________________
Заработки в такси хорошие. Но маленькие.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Андрей ЭСКОРД
специалист


Зарегистрирован: 24.04.2007
Сообщения: 11914
Откуда: Евпатория. Крым

СообщениеДобавлено: Пт Фев 19, 2010 2:41 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

jhonson прав. На первом этапе - этапе введения таксов - тариф должен совпадать (+/-), а вот потом, глядя на реальные пробеги, тарифы, проценты, можно о чем-то говорить и с пассажирами, и с демпингующими "перевозильщиками". Пока все заканчивается на уровне "отпахал пол-дня, в кармане осталося *уйня". Извините.
_________________
Нелегалов - в БАНю !
Служба Такси "Эскорд"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Форум Таксопорт: о такси, трансфере и др легковых автомобильных перевозках -> Закарпатское такси. Закарпатське таксі Часовой пояс: GMT + 2
На страницу 1, 2  След.
Страница 1 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
© 2007 - 2013 Анатолій Галазюк
© 2007 - 2013 Підтримка, дизайн, модифікації - Boroda
Счётчик ТИЦ
Rambler's Top100